wtorek, 13 listopada 2012

TAG: Liebster blog odc. IV


Dziewczyny! Bardzo bardzo Wam dziękuję za tyle nominacji. Kolejna przyleciała do mnie od M.iny z Malwinowego zakątka.
 
Nominacja do Liebster Blog jest przyznawana przez innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań.


Pytania od Maliwnki:

1. Twój KWC.
Lakierowo - top Seche i/lub Poshe. Włosowo - wcierka Joanna Rzepa. Dla ciała - dobry krem!
2. Kawa czy herbata?
Herbata!
3. Jaki jest Twój ulubiony film?
Nie mam swojego nr 1.
4. Jak długo prowadzisz bloga i co skłoniło Cię do jego założenia?
Od maja tego roku. Wcześniej gromadziłam swoje prace na fotosiku, ale moja przeglądarka przestała z nim współpracować. A tutaj mogę zamieszać zdjęcia z opisami, a do tego multum ciekawych ludzi, jakich można tu spotkać! Same plusy!
5. Twoja największa słabość a czemu potrafisz się skutecznie oprzeć?
Tak na co dzień to zdecydowanie jedzenie!
6. Morze czy góry?
Morze!!
7. Balsam czy olejek do pielęgnacji ciała?
Olejek, ale z praktyczności niestety balsam. 
8. Ulubiona bajka z dzieciństwa?Król lew.
9. Twój największy autorytet?
Rodzice.
10. Zakupy przez Internet czy stacjonarnie? (ogólnie, chodzi o całokształt)Więc nie jestem w stanie wskazać! 50% na 50% :P
11. Jakimi priorytetami kierujesz się w życiu?
Przede wszystkim nie robić komuś czegoś, czego nie chciałabym, aby mi zrobiono.

Nadal zapraszam chętne dziewczyny do wzięcia udziału w zabawie. Moje pytania i pozostałe nominacje są TU i TU i jeszcze TU.

Pozdrawiam!

1 komentarz: