niedziela, 9 września 2012

Paznokcie: Pokażę Wam moją Pupę, a nawet dwie

Na pewno doskonale wiecie, co mam na myśli. Tym bardziej, że jedna już kiedyś tam gdzieś wcześniej była pokazana, o tu, a nawet wcześniej tu. A moje zdanie o niej, nie było rewelacyjne. Ale jak zobaczyłam ten niebieski holo u hatsu-hinoiri to nie mogłam się oprzeć. Zatem przedstawiam Wam moją nową Pupę 034 oraz starą 031
W słońcu.

A tu Pupa 034 u mojej mamy w połączeniu z lakierem Bell Glam Wear nr 513.
W sztucznym świetle.
Z lampą.
Na wszystkich zdjęciach jest top Poshe.

_____________________
Biorę także udział w rozdaniu na blogu Craving for beauty, w którym nagrody są naprawdę niesamowite!

Rozdanie: http://cforcraving.blogspot.com/2012/09/jubileuszowe-rozdanie.html

Pozdrawiam!

8 komentarzy:

  1. Czytam temat o oczom nie wierzę. Pupa, na paznokciach. Pierwszy pomysł krążył przy jakiś frywolnych naklejkach, a drugi ostudził, bo przecież jest taka firma :D

    Nie ma to jak chwytliwy temat ;)

    A z lakierów podoba mi się ten jasnoniebieski na Twoich paznokach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. brak słów, żeby opisać ich piękno :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu podaj mi swój e-mail mam sprawę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda tylko ze pupa taka droga, bo poluję na holo i nic nie mogę znaleźć ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nieeeeeeee!! muszę koniecznie znaleźć w sklepach gdzieś niebieskie holo!! są bajeczne!!

    OdpowiedzUsuń