niedziela, 2 września 2012

Paznokcie: kolor w kółka

Dziś szybko, bo same paznokcie miałam w ten sposób pomalowane zaledwie przez noc. Tyle razy obiecałam sobie nie kombinować przed snem,bo rzadko z tego coś wychodzi i zamiast zostawić czyste (chociaż też mi coś nie pasowało) to dorobiłam pieczątki, żeby to rano zmyć. Z daleka wygląda ok, a z bliska widać 'złe odbicia'.
Decyduje się Wam to jednak pokazać, ze względu na kolory bazowe.
Błękit: Beauty UK z kolekcji Urban Girl
Zieleń: Beauty UK z kolekcji Urban Girl 
Żółty: Sally Hansen Complete Salon Manicure - Yellow Kitty
Pomarańcz: Astor Fash'n Studio Fruity Scent - nr 108
Róż:  Astor Fash'n Studio Fruity Scent - nr 085
Top: Poshe
Pozdrawiam!

12 komentarzy:

  1. fajne odcienie niebieskiego i zielonego :) też często maluję paznokcie przed snem i potem bardzo tego żałuję :(

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne ;)
    ja nigdzie nie mogę płytek dostać... chyba zamówię przez internet ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. he he, mnie zawsze przed snem bierze wena na malowanie paznokci, nie dość, że rano widzę jak krzywo je pomalowałam to jeszcze często pościel odbija mi się na lakierze :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie śliczne wzorki na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że poszło do zmycia, bo efekt świetny.

    OdpowiedzUsuń
  6. omg! Podobają mi się! :)
    Zapraszam do mnie, może jakiś mój wzorek Cię zainspiruje ;pp

    OdpowiedzUsuń
  7. A no czaję ;p zapisuj sobie na kartki, albo szukaj zdjęć w necie, będzie git :D

    OdpowiedzUsuń
  8. zainspirowałaś mnie do małej zmiany kształtu paznokci:)

    OdpowiedzUsuń
  9. dzisiaj pierwszy raz pomalowałam pazurki wieczorem i boje się iść myć;)

    OdpowiedzUsuń