piątek, 22 marca 2013

Paznokcie: Pink gadient + dwie drobne sprawy


Muszę przyznać, że chyba zima na dzień dobry wiośnie spowodowała pewną stagnację na moich paznokciach. Kilka dni nosiłam klasyczną czerwień i tym razem też nie zaszalałam. Tzn. starałam się ale w świetle pokojowych lamp gradient wygląda jakby go nie było :P i tu pojawia się mój nieprzenikniony talent do lichych zdjęć :)

Z lampą.
Z lampą.
Z lampą.

Baza: essence
jaśniejszy: China Glaze - Nasty
malinowy: China Glaze - Heli-yum
top: Seche
_______________________________
Poza zdobieniem chciałabym Wam pokazać bazę, która stanowi urozmaicenie dla moich paznokci od osławionych odżywek Eveline. Jest to essence Studio nails - Nail fixing system STEP 1 - czyli baza z nylonowymi włóknami. Względem właściwości, dopiero testuję, ale lakier nie odpryskuje mi właściwie nigdy, więc w tej kwestii także Wam nic nie powiem. Co ciekawe włókna są widoczne :) Efekt jest hmm.. sympatyczny i dlatego stwierdziłam, że go pokażę:
Po powiększeniu zdjęcia włókna powinny być zauważalne :)
Stosuję teraz tą bazę na zmianę z Eveline i z czego się cieszę, nie pogorszyła stanu paznokci, nie powoduje rozdwajania. Cena wynosiła 6-8zł i ja jestem zadowolona :) Miałam ochotę spróbować czegoś nowego i nie żałuję.
_______________________________
Kolejną sprawą jest to, że chciałabym Was zapytać o zdanie co do kształtu paznokci :) a że przy okazji trafiłam na fajną, czytelną grafikę na ten temat, chciałabym poznać Wasze zdanie:
Kształt paznokci
Źródło
Zatem pytanie do Was: Jaki kształt paznokci preferujecie?
1 - owalny (który mi osobiście towarzyszy czasami)

2 - kwadrowalny (tak, należy mi się pochwała za spolszczenie. Ten kształt paznokcia jest mi chyba najbliższy, pozwala mi utrzymać paznokcie w dobrym stanie, bo zauważam lekkie narażenie kantów kwadratowego kształtu na uszkodzenia)
3 - kwadratowy (pasujący moim paznokciom jedynie w króciutkiej wersji, bo przy dłuższych niektóre z nich mi się podwijają i wtedy wchodzi kształt bardziej owalny)
4 - okrągły (jedyny, którego dla siebie właściwie nie stosuje)
5 - migdałowy (wg mnie wygląda fajnie jedynie na długich paznokciach, przy krótkich jest dziwny... Do migdałów przekonałam się z nowym rokiem, wtedy zapuściłam paznokcie, nadałam im kształt i na nartach połamałam, od tamtej pory nie zapuściłam tak paznokci...)

Pozdrawiam!

25 komentarzy:

  1. Własnie spiłowałam swoje kwadraty na krótki migdałki...coś koło tego bo z moich krótkich p[aznokci ciężko było mi cokolwiek ukształtować. Kwadraty nosiłam od zawsze, dobrych kilkanaście lat, ale niestety blogosfera robi swoje. Znienawidzone przeze mnie migdałki, nagle stały się najbardziej pożądanym przeze mnie kształtem...jeszcze tylko ciut odrosną i będa cacy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać gradient, widać ;) Subtelny, ale ładny.
    Śmiesznie wygląda ta baza ;P taka włochata

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym mieć kształt migdałka, ale chyba najpierw muszę doprowadzić paznokcie do stanu używalności :(

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawa ta baza, rzeczywiście widać te włókna :)
    Śliczna masz pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Baza przedziwna..!

    Mój ulubiony kształt- u mnie to kwadratowalny, czy jak to tam spolszczałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne przejście ;)
    a ja lubię owalne i praktycznie zawsze takie mam

    OdpowiedzUsuń
  7. Gradient jak zwykle śliczny :) A jeśli chodzi o kształt paznokci to kwadratoowalny i owalny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. no co Ty, przecież widać, że to bardzo ładny gradient :)a co do kształtu paznokci, to moje naturalne są kwadratowe, ale jak dla mnie są tanie i "tipsiarskie".
    podobają mi się owalne i pokochałam migdały (i wmawiam sobie, że to co mam to właśnie migdały >.<)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gradient bardzo fajny a kształt to ten wspaniale spolszczony Kwadrowalny :D Uwielbiam go :) A pod tą nazwą nabrał jeszcze fajności ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. owalny jest najładniejszy

    OdpowiedzUsuń
  11. Gradient śliczny :) a jeśli chodzi o kształt paznokci to wybieram 1, 2, 3 chociaż u mnie najczęściej gości 2 :) a dwa pozostałe rzadziej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta fuksja jest świetna!wygląda idealnie na tak ładnych płytkach:)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękny gradient Ci wyszedł ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystko tylko nie migdały! Ten kształt kojarzy mi się z kiczem - i to nie tym zamierzonym...

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawy post, podoba mi się subtelne ombre noo i te kształty paznokci - super sprawa jak lubię almond. Ogólnie jestem zwolenniczką bardziej owalnych paznokci, kwadratowe mnie nie przekonują :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Zawsze mi się podobały gradientowe paznokcie i nigdy nie potrafiłam ich zrobić :(

    obserwuję i zapraszam
    http://mjsmakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. każdy kształt ma coś w sobie, jednak migdałowych nie mogę znieść, kojarzą mi się z tandetą trochę.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. mnie się podoba każdy kształt paznokci jeśli są zadbane :)
    bardzo fajnie wyszedł Ci ten gradient :) nie wiem co Ty chcesz od tych zdj :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Też zauważyłam, że przy typowych kwadratach łatwo o uszkodzenia więc kwadratpwalny jak najbardziej ;) Owal też mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  20. uważam że każdy kształt ma w sobie coś ciekawego i tak jak napisała Marlena każdy wygląda dobrze jeśli paznokcie są zadbane i każdy jest tej samej długości - śmieszy mnie gdy widzę każdy paznokieć innej długości gdy jednego nie ma wcale a inne mają białą część na 1 cm :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Marzy mi się ten migdał, ale nigdy nie zapuszczę tak długich paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  22. masz bardzo zadbane paznokcie, ja zmagam się ze suchą skórą wokół...;( masz jakieś sposoby? pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety mnie w okresie zimowym też ten problem doskwiera. Staram się jak najmocniej nawilżać dłonie i paznokcie. Odstąpienie od wycinania skórek (zastąpione odsuwaniem) w moim przypadku pomogło zmniejszyć rozmiary problemu.

      Usuń
  23. Jestem zakochana w kształcie Twoich paznokci.

    OdpowiedzUsuń