sobota, 29 września 2012

Paznokcie: Konkursowy gradient


Dziś trochę nieplanowany post, ponieważ to właśnie dziś zostały ogłoszone wyniki konkursu u hatsu-hinoiri, w którym brałam udział. Nie udało mi się zając żadnego miejsca, wygrała bezkonkurencyjna Odette Swan.  Jednak ze swojej pracy jestem bardzo zadowolona, dumna, a przejścia gradientowe wyszły mi bardzo dobrze (ok, kończę chwalić samą siebie). Chociaż chyba muszę przyznać, że mój, wydawało mi się wyjątkowy pomysł, wcale nie był tak oryginalny, bo nadesłane zostały dwie podobne prace ;-)

W świetle dziennym.
W świetle dziennym.
W słońcu.
Prześwietlone pozwala lepiej dojrzeć różnorodność kolorów.
A to moja pracownia :D
Do zdobienia wykorzystałam:
Baza: Eveline 8w1
Żółty: Wibo nr 307
Pomarańczowy: Q by color alike - nr 154 Mechaniczna pomarańcza
Różowy: Orly - Fiesta
Fioletowy: Q by color alike - nr 115 Buka
Niebieski: Bell Fashion colour - numer starty
Zielony: Virtual - Little green dress
Top: Poshe
Pozdrawiam!

18 komentarzy:

  1. Cieniowanie wyszło Ci przepiękne *__*
    Bardzo podoba mi się kształt twoich paznokci, szkoda, że mi nie pasuje za bardzo taki

    OdpowiedzUsuń
  2. wow! wspaniale to wygląda, piękna tęcza.
    świetne przejścia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. dopasowanie kolorów i ich przejścia wyszły Ci świetnie, moim zdaniem Twoje pazurki były najładniejsze! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam Cie za cierpliwość:D Świetnie Ci wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Och, ile to musiało być pracy! Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Może weźmiesz udział w tagu: PAŹDZIERNIK-MIESIĄCEM MASECZEK? Warto coś zrobić dla siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. wygląda super :)

    pozdrawiam,
    Klaudia B.

    OdpowiedzUsuń
  8. swietnie Ci wyszlo - efekt bardzo mi sie podoba - ja nie mam ani cierpliwosci ani takich slicznych pazurkow do robienia takich cudownosci:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. ileż cierpliwości i czasu na to potrzeba :) podziwiam! efekt imponujący :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jej ile pracy Cię pewnie kosztował ten mani...śliczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow ale musiałaś się namęczyć talenciaro!:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna praca:). Nie chcę wiedzieć ile czasu (a raczej ile godzin!!) spędziłaś aby coś takiego stworzyć:)

    OdpowiedzUsuń
  13. genialny, nie wpadłam na taki kierunek gradientu ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. No tu to jestem pełna podziwu! Efekt jest niespotykany.
    Dziękuję z przyłączenie do akacji:) Czekamy na maseczkowe recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie dobrałas kolory!! tyle z tym zabawy i czasu ;p ale świetny efekt :)

    OdpowiedzUsuń