piątek, 14 września 2012

Paznokcie: moja nowa China G.

W ostatnim czasie nabyłam 2 nowe lakiery China Glaze i dziś zaprezentuję Wam jeden z nich. 
Jak nie kochać tej marki?
Tak, pamiętam, mam w planach i w trakcie tworzenia post o całej kolekcji moich ChG na prośbę SzufladkiLakier Flying Dragon pochodzi z kolekcji INK, z nim kupiłam jeszcze Blue Sparrow, oba kolory uznane są za neony. Hmm... ten fiolet jest bardzo ciemny i po nałożeniu na paznokcie, nie powiedziałabym, że to neon, ale patrząc na zdjęcia i to, jak zachowuje się w intensywnym świetle faktycznie znamiona neonu ma. Dodając do tego półmatowe wykończenie - OK oba lakiery to neony, oba są z brokatem. Fiolet ma fioletowe i niebieskie drobinki, niebieski - tylko niebieskie.
Bez top'u: widoczne plastikowe wykończenie
i dość mocno podbity kolor.
Tak prezentuje się w świetle dziennym, z topem.
Neon? ...
... w blasku flesza owszem, neon.
A tu z moim drugim nabytkiem.
Pozdrawiam!

18 komentarzy:

  1. Śliczny kolor, uwielbiam fiolety.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cóż za piękny fiolet! Uwielbiam fiolety!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko fajnie, aczkolwiek ja bym nadała inny kształt paznokciom oraz je nosiła krótsze, bo jak pewnie sama widzsz - dwa się zawijają. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słuszna i konstruktywna uwaga :-) ale tak mnie czasami ciągnie do długości...

      Usuń
    2. aj, wierze, wierze! ja kiedyś miałam ten problem i tipsami go zredukowałam, aczkolwiek żal zalewać tipsami tak piękne paznocie. Teraz ten kolorowy french idealna długość :) ale ja zastanawiam się nad kształtem dla Ciebie.

      Usuń
  4. Przepiękny fiolet :) a granat pewnie równie efektywnie się będzie prezentować :)

    http://linde-lo.blogspot.com/ -Moda w moim stylu ;)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  5. ja zwolenniczka jasnych odcieni..mówię wow, wygląda pięknie..powiem wiecej, niebieski też mi się strasznie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudny kolor :) taki mocny :)

    Zapraszam: http://womancosmeticsreccomending.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładny kolor ;) jednak trochę za długie jak dla mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Aaaaaaaaaaaaaaaaale cudowny kolor!!! <3 jej... :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ahh uwielbiam fioletowe lakiery :)
    i jako fanka fantasy- podoba mi się nazwa ;d

    OdpowiedzUsuń