czwartek, 16 sierpnia 2012

Paznokcie: Łączka różowa i niebieska

Nie raz twierdziłam, że jak robią paznokcie dwie osoby razem to wzory często są bardzo podobne. Tym razem było podobnie. Mam z mamą ten sam wzór tylko w innej kolorystyce.
Wzór bardzo popularny u mnie, sama go uwielbiam! Wystąpił również w wersji miętowej oraz srebrno-czarnej.
Zdjęcie w sztucznym świetle z lampą.
Zdjęcie w dziennym świetle.
Zdjęcie w sztucznym świetle.
Lakiery użyte do wersji różowej:
Baza: Eveline 8w1
Różowy podkład: OPI Panda-monium Pink
Stemple: Essence magnetic 03 magic wand!

Lakiery użyte w wersji niebieskiej:
Baza: Eveline Diamentowa
Niebieski podkład: Bell Glam Wear Neon nr 06
Stemple: biały Essence do stempli

W obu przypadkach użyta płytka Konad nr 64  i całość pokryta Poshe.

Która wersja podoba Wam się najbardziej?
Pozdrawiam!

8 komentarzy:

  1. Super, mnie podobają się obie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. obie są fajne, ale niebieska bardziej wpadła mi w oko he he to chyba twojej mamy? :P

    OdpowiedzUsuń
  3. mi chyba te fioletowo-różowe :) kocham płytki Konad - a teraz promocja na nowe jest :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Długo myślałam, ale dla siebie wybrałabym fiolet :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wersja niebieska bardziej mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  6. niebieskie super!

    zapraszam do siebie, niedawno zaczęłam ale może znajdziesz coś co Cię zainteresuje:))

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładne ;)
    ja też mamie lubię różne cuda na paznokciach robić ;D

    OdpowiedzUsuń