niedziela, 22 lipca 2012

Paznokcie: Zdobne neony

Dalej trzymam się teorii, że na lakierach o wykończeniu plastikowym, pieczątek się ładnie nie odbije! Może ma to miejsce tylko z wykorzystaniem lakierów China Glaze jako baz, ale próbowałam drugi raz i drugi raz skończyło się to fragmentarycznym odbiciem pieczątki.
Zatem jak już odbiłam z niepowodzeniem pieczątkę na dwóch paznokciach, musiałam je zmyć i całość pokryłam topem Eveline. Lakier bazowy China Glaze Pool Party.
Tak prezentują się w świetle dziennym:
Po dodaniu pieczątek i kilku ciapek szampańskiego brokatu efekt uzyskałam taki, trochę strojny...

Do zdobienia wykorzystałam:
Baza - Eveline 8w1
Neon - China Glaze Pool Party
Top Eveline - w celu uzyskania przyczepności dla pieczątek
Płytka Konad m78
Czarny lakier do stempli Essence
Srebrne złoto - Essence nail art nr 12 metallic champagne
Top coat - Poshe
Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz