poniedziałek, 18 czerwca 2012

Paznokcie: malowane z ostatnich dni

Bardzo polubiłam malowanie w stylu cukierkowym. Tu z uchwyconym dodatkowo świetnym, moim zdaniem, efektem kropel wody na paznokciach po spryskiwaniu kwiatków...


Użyte lakiery to:
Baza: Eveline 8w1
Pomarańczowy: Catrice 020 MAN, GO tango
Różowy: China Glaze Heli-Yum
Fioletowy: Essence - Break Through nr 26
Niebieski: Bell - Glam Wear ten popularny chabrowy odcień, numerek mi się starł
Zielony: Virtual - Little green dress nr 157

Miętowe to jedne z moich ulubionych w tym sezonie, a ta konkretna mięta nie ma sobie równych.
Baza: Eveline 8w1
Mięta: IsaDora - Ocean Drive nr 712
plus odrobina miętowego brokatu na serdecznych palcach
Top: SecheVite

Kolejne moje paznokcie to testing cieniowania gąbką. Chciałam spróbować kombinacji nieco intensywniejszej i jaskrawej. Ja sama do tego malowania nie przekonałam się w pełni. Na zdjęciach fiolet wygląda na dość jaskrawy i intensywny, więc pasuje, a na żywo moim zdaniem jest za ciemny i smutny...

Lakiery, których użyłam:
Baza: Eveline 8w1
Różowy: Golden Rose - Paris nr 92
Fioletowy: Essence - Break Through nr 26
Niebieski: Bell - Fashion colour (również starty numerek)
Top: Seche Vite

 Dalej mamy paznokcie mojej mamy. Test pieczątek, z którymi trochę miałam problemu. Nie odbijają się 'w pełni' a niżej paznokcie kibicki!
Baza: Eveline diamentowa
Błękitny: China Glaze - Bahamian Escape
Granat: Astor - Fash'n  studio nr 109
Top: Seche Vite
Baza: Eveline diamentowa
Biały: Bell French 01
Czerwień: Orly - Monroe's Red
Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz